Skip to content

MACAM-MACAM

Rukyah Syariah

Ayat Rukyah Syariah

Bacaan Rukyah

Doa Akhir Ramadhan

Sila klik ayat di atas untuk melihat ayat-ayat tersebut


19 Komen leave one →
  1. Tanpa Nama permalink
    Khamis 31 Disember, 2015 12:35 pm

    jazakalllah ustazzz!

  2. sue permalink
    Isnin 31 Mac, 2014 10:10 pm

    assalamualaikum ustaz..terima kasih kerana nota ustaz banyak membantu saya..walaupun saya bukan dalam bidang ini namun saya berjaya memberi ilmu kepada pelajar2…tahun 2012 ,24 pelajar saya berjaya mendapat A..paling rendah C+…hanya Allah saja yg mampu membalasnye

  3. Khamis 30 Januari, 2014 2:57 pm

    ASSALAMMUALAIKUM USTAZ….TAHNIAH SAYA UCPKN….

  4. Nid permalink
    Rabu 29 Januari, 2014 11:48 am

    ustaz, sy minta kebenaran ambil bahan tasawwur ustaz, terima kasih banyak2..

  5. Tanpa Nama permalink
    Jumaat 10 Januari, 2014 3:51 am

    tahun ni baru pertama kali kena ajar Tasawwur….rasa teruja dan minat sgt2 dgn taswr bila tgk bahan yg ustaz sediakan ni amat membantu dan mudahkan saya mengajar.
    جزاك الله خير الجزأ

  6. shaswitta georgecian permalink
    Jumaat 18 Januari, 2013 9:16 am

    terbaikkkkk……la tasawwur islam.emmmmm…

  7. ngasing latla permalink
    Jumaat 18 Januari, 2013 9:11 am

    bgs sngat ney nota tasawwur islam ..hrap2 sya lulus spm tahun ini 2013…doa kan sya ye ustaz…ehmmm….gusbaaaa

  8. tanpa nama permalink
    Jumaat 18 Januari, 2013 9:10 am

    tasawwur islam terbaikkkkk (y)

  9. tanpa nama permalink
    Jumaat 18 Januari, 2013 9:09 am

    salam🙂

  10. nurul arainis permalink
    Jumaat 18 Januari, 2013 9:07 am

    bgs sngt..!

  11. Tanpa Nama permalink
    Jumaat 18 Januari, 2013 9:03 am

    shukran…sangat bgus…ehmmmm

  12. obby permalink
    Khamis 2 Februari, 2012 11:21 pm

    salam

  13. Rabu 18 Januari, 2012 12:44 am

    ustaz tak ada ke RPT Tasawur Ting 4.Kami kena hantar yg terkini dah di update ikut taqwim sekolah minggu depan ni…

  14. fatiha permalink
    Ahad 23 Oktober, 2011 9:31 pm

    salam..nk tnye ni.bleh x lau jwb soaln tu xde huraian??semua soaln kena aada huraian ke?

  15. Khamis 14 April, 2011 8:22 pm

    perh cayok untuk 2011 nyer spm……..cyer pown amik…..moga2 sng…amin

  16. Tanpa Nama permalink
    Khamis 10 Mac, 2011 10:56 am

    iklio,lk

  17. de gle permalink
    Khamis 13 Januari, 2011 9:54 am

    .. cHayoQ2 , fOrm 5 taOn 2011 ..🙂

  18. anem permalink
    Selasa 1 Jun, 2010 2:05 pm

    belajar bersungguh-sungguh…jangan jadi macam kami,kami buloh….

  19. Isnin 31 Mei, 2010 9:04 pm

    syukran atas usaha seperti ini jika ada kelapange hantor le soalan yg berbentuk silangkata @ dan seumpamanya…tk

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: